Bezoek onze winkel of bel ons op: 010 234 54 68 of Afspraak inplannen

Klachtenprocedure

De door ons verkochte producten zijn met zorg uitgezocht zodat wij weten dat er een perfecte prijs/kwaliteit-verhouding is. Helaas kan het niet uitgesloten worden dat er op een product een klacht onstaat. Onze goederen hebben een fabrieksgarantie varierend van 5 jaar tot levenslang (vermeld op de labels in de pakken laminaat en op de website).  Wanneer je onverhoopt toch een klacht hebt vragen we je de volgende vragen te beantwoorden en samen met een kopie van de aankoopbon en foto's waarop de klacht goed te zien is, door te mailen naar info@rijnmond-laminaat.nl :

  1. Leverdatum van de bestelling
  2. Basisvloer waarop het product geplaatst is 
  3. Welke ondervloer gebruikt is en of deze voorzien is van een dampfolie
  4. In welke ruimte(s) het product geplaatst is met daarbij de grootste lengte en breedte
  5. Of het product voor leggen geacclimatiseerd is en hoelang
  6. Type woning
  7. Of er vloerverwarming in de woning aanwezig is
  8. Of er bij het leggen expansieruimte is toegepast en hoeveel deze expansieruimte is
  9. Of er een dilitatievoeg aangebracht is
  10. Of er onder de meubels beschermingen zijn aangebracht en welke
  11. Welk schoonmaakmiddel er gebruikt is
  12. Uitgebreide omschrijving van de klacht

Zodra wij je mail hebben ontvangen krijg je een schriftelijke bevestiging per mail van ons en de leverancier zal binnen 4 weken na ontvangst contact met je opnemen over de afhandeling van de klacht. In veel gevallen zal er een deskundige bij je thuis de klacht komen bekijken. Dit gebeurt uiteraard op afspraak.